Uniwersytet Bielsko-Bialski

43-309 Bielsko-Biała
ul. Willowa 2
centrala telefoniczna:
tel. +48 33 8279349 lub 350
fax: +48 33 8279355
Regon: 072728961
NIP: 547-194-37-84

Dział Nauczania i Spraw Studenckich

43-309 Bielsko-Biała
ul. Willowa 2
bud. L, pokój 305, 308 (III p.)
tel./fax +48 33 8279281
email: dniss@ubb.edu.pl

konto bieżące:
Bank Polska Kasa Opieki S.A.
(skrót handlowy
Bank Pekao S.A.)
02 12404142 11110000 48278261

Inne konta:
Studia Podyplomowe
21 12404142 11110010 54573476
Kursy
66 12404142 11110010 54573636
Konferencje
73 12404142 11110010 54572831

 

INFORMACJE I KOMUNIKATY DLA STUDENTÓW ATH

WBMiI: automatyka i robotyka, eksploatacja pojazdów, informatyka, mechanika i budowa maszyn, mechatronika, zarządzanie i inżynieria produkcji
WIMBiŚ - inżynieria środowiska, inżynieria materiałowa, ochrona środowiska, budownictwo, gospodarka o obiegu zamkniętym - rekrutacja od r.ak. 2023/2024
WZiT: zarządzanie, transport, socjologia, analityka i komunikacja w biznesie
WHS: filologia angielska - rekrutacja od r.ak. 2023/2024, filologia hiszpańska - rekrutacja od r.ak. 2023/2024, filologia (specjalności: filologia angielska, filologia hiszpańska) - rekrutacja do r.ak. 2022/2023, filologia polska, komunikacja internetowa - rekrutacja od r.ak. 2023/2024, pedagogika, pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna, pedagogika stosowana - rekrutacja od r.ak. 2023/2024
WNoZ: pielęgniarstwo, ratownictwo medyczne, zdrowie publiczne

Koła naukowe

Regulaminu rejestracji, działania, finansowania i rozwiązywania uczelnianych organizacji studenckich i doktoranckich w Akademii Techniczno-Humanistycznej w Bielsku-Białej
Zarządzenie nr Nr 1613/2021/2022

Załączniki do regulaminu:

  1. Wniosek o rejestrację organizacji
  2. Wzór Statutu
  3. Formularz aktualizacyjny
  4. Wniosek o przyznanie środków finansowych
  5. Plan pracy
  6. Wykaz członków
  7. Sprawozdanie merytoryczne i finansowe

------------------

WYKAZ KÓŁ NAUKOWYCH oraz ORGANIZACJI STUDENCKICH:

Wydział Budowy Maszyn i Informatyki

  1. Koło Naukowe Podstaw Konstrukcji Maszyn - opiekun dr inż Jerzy Marszałek
  2. Koło Naukowo-Techniczne "ZDERZAK" - opiekun dr hab. inż. Krzysztof Parczewski, prof. ATH
  3. Koło Naukowe Studentów Informatyki, Zarządzania i Inżynierii Produkcji "WIP" - opiekun mgr inż. Damian Kolny
  4. Koło Naukowe Informatyki "Reset" - opiekun dr inż. Tomasz Gancarczyk
    www.reset.ath.bielsko.pl
  5. Koło Naukowe "Inżynier na miarę XXI wieku" - opiekun dr inż. Jacek Rysiński
    www.inzynier.ath.eu
  6. Lotnicze Koło Naukowe - opiekun dr hab. inż. Jacek Nowakowski, prof ATH

Wydział Inżynierii Materiałów, Budownictwa i Środowiska

  1. Koło Naukowe Inżynierów Środowiska - opiekun dr inż. Lucyna Przywara
  2. Studenckie Koło Naukowe Inżynierów Materiałówych "pol-IM-er" -  opiekun  dr hab. inż. Beata Fryczkowska, prof. ATH
  3. Koło Naukowe Budonierzy - opiekun dr hab. inż. Wacław Brachaczek, prof. ATH

 
Wydział Zarządzania i Transportu

  1. Koło Naukowe Logistyki i Jakości "QUALLOG" - opiekun dr inż. Grzegorz Biesok
    http://www.knlj.ath.bielsko.pl/
  2. Koło Naukowe "Młody Menedżer" - opiekun dr inż. Zbigniew Zontek
    http://www.mm.ath.bielsko.pl/
  3. Koło Naukowe Socjologów - opiekun dr hab. Ireneusz Jeziorski, prof. ATH,      dr Marcin Korzewski
    http://www.socjologia.ath.bielsko.pl/index1.php?pom=6
  4. Koło Naukowe Turystyki - opiekun dr inż. Ewa Lipianin-Zontek
  5. Koło Naukowe Kierunku Transport "TIR" - opiekun mgr inż Wiktoria Loga-Księska http://www.transport.ath.eu
  6. Koło Naukowe TEST - opiekun dr hab inż. Andrzej Nowak, prof ATH
  7. Koło Naukowe Młodych Liderów i Analityków - opiekun prof. dr hab. Irena Jędrzejczyk 

Wydział Humanistyczno-Społeczny

  1. Koło Naukowe Hispanistów – opiekun dr Agnieszka Palion-Musioł
  2. Koło Naukowe Pracowników Naukowych i Studentów „Forum Pedagogiczne”- opiekun dr Agnieszka Twaróg-Kanus
  3. Koło Naukowe GRAMMAR opiekun dr hab. Dorota Chłopek
  4. Studenckie Koło Naukowo-Teatralne "KurtynA" - opiekun dr hab. Carlos Fernando Dimeo Alvarez, prof. ATH
  5. Studenckie Koło Naukowe Ways of Writing (WoW) - opiekun mgr Sebastian Dunat
  6. Koło Naukowe Pedagogiki Zdrowia "Move Eat" - opiekun dr Justyna Modrzejewska, dr Agnieszka Roszkowska
  7. Wydziałowe Koło Naukowe "Art scribendi" - opiekun dr Ewelina Gajewska
  8. Interdyscyplonarne Koło Naukowe "Little psycho-logists" - opiekun dr Anna Foltyniak-Pękala
  9. Doktorancko-Studenckie Koło Naukowe Literaturoznawców - opiekun dr hab. Marek Bernacki, prof. UBB

Wydział Nauk o Zdrowiu

  1. Koło Naukowe Studentów Pielęgniarstwa i Ratownictwa Medycznego „Defibrylator” - opiekun dr Beata Krawczyk
    http://wnoz.ath.bielsko.pl/?page_id=2700

Organizacje Studenckie

          Akademicki Związek Sportowy
          Akademicki Klub Żeglarski "Raksa" - opiekun dr inż. Paweł Fałat
          ATH eSports Team - opiekun dr Joanna Wróblewska-Jachna  http://esports.ath.bielsko.pl

Studenci niepełnosprawni

Studenci niepełnosprawni

Informujemy, że Pełnomocnik Rektora ATH d/s osób niepełnosprawnych mgr Henryk Cebrat pełni dyżury:

  • studenci studiów stacjonarnych
    poniedziałek w godz. od 9:00 do 12:00 pod nr tel. 33/8279344
  • studenci studiów niestacjonarnych
    sobota w godz. od 9:00 do 12:00 pod nr tel. 33/8638045

-----------------------------------------------------

  1. STUDENT - kształcenie ustawiczne osób niepełnosprawnych - program, procedury realizacji oraz wzór wniosku umieszczone są na stronie internetowej PFRON:
    www.pfron.org.pl
     
  2. STUDENT II - kształcenie ustawiczne osób niepełnosprawnych
    Pobierz plik / Student-II.pdf
     
  3. VII Ogólnopolskie Spotkania Studentów niepełnosprawnych
    Pobierz plik / Spotkania-studentow.pdf
     
  4. Program PITAGORAS 2007 - program pomocy osobom z uszkodzeniem słuchu
    Pobierz plik / Program-PITAGORAS.pdf
     
  5. Program "Aktywny Samorząd"
    Pobierz plik / Program-Aktywny-Samorzad.pdf
-----------------------------------------------------

Szanowni Państwo, w dniu 6 listopada 2015 r. Uniwersytet Medyczny w Łodzi oraz Fundacja Łódź Akademicka organizują na terenie Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej konferencję pn. „Niepełnosprawni na rynku pracy”. To już druga edycja konferencji, która w pierwszej odsłonie cieszyła się dużym zainteresowaniem oraz uzyskała wysokie recenzje uczestników.

Celem konferencji jest umożliwienie osobom niepełnosprawnym bezpośredniego spotkania z pracodawcami oraz realizację działań, które zwiększą ich szansę na znalezienie właściwej dla siebie praktyki czy stażu. Zależy nam na promocji firm, tworzących nowe miejsca pracy na terenie kraju, ale także tych przedsiębiorców, których produkty dotyczą szeroko rozumianej niepełnosprawności, rehabilitacji oraz opieki zdrowotnej skierowanej do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

Organizacja konferencji, która podda szerokiej dyskusji temat wejścia na rynek pracy osób z niepełnosprawnościami pozwoli na dostrzeżenie szerokiego problemu jakim jest właściwa organizacja zakładu pracy pod kątem realizacji praktyk i staży dla tej grupy. Poruszony temat pozwoli na dyskusję osób niepełnosprawnych z pracodawcami, ale również z władzami uczelni wyższych, władzami lokalnych samorządów i instytucji odpowiadających za politykę społeczną naszego regionu jak i całego kraju.

Liczymy na ok. 100 uczestników, którymi będą osoby niepełnosprawne, pełnomocnicy uczelni wyższych ds. osób niepełnosprawnych, pracodawcy, studenci oraz szerokie grono zainteresowane tematyką osób niepełnosprawnych.

Studenci niepełnosprawni biorą udział w wydarzeniu bezpłatnie.

Zapraszamy do rejestracji!

http://niepelnosprawni.lodzakademicka.pl

Opłaty za Domy studenta

Odpłatności za zakwaterowanie w Domach studenta i Domu Asystenta
  1. Zarządzenie Nr 820/2013/2014 Rektora Akademii Techniczno-Humanistycznej z dnia 6 czerwca 2014 roku w sprawie odpłatności za zakwaterowanie w Domu Studenta Akademii Techniczno-Humanistycznej w okresie
    od dnia 1 lipca 2014 r. do dnia 30 września 2015 r.
    Pobierz plik / Zarzadzenie-820.pdf

     
  2. Wniosek studenta o przyznanie miejsca w domu studenckim
    Pobierz plik / Wniosek-dom-studenta.doc
     
  3. Zgoda na zakwaterowanie w domu studenta
    Pobierz plik / Zgoda-na-zakwaterowanie.doc

 

Akademia Techniczno-Humanistyczna w Bielsku-Białej posiada Dom Studenta  przy ul. I. Krasickiego 25 (Osiedle Kopernika)

  • Pokoje 1, 2, 3 osobowe w segmentach z łazienką i kuchnią do dyspozycji max. 7 osób

Ceny uzależnione od wielkości pokoju i standardu - pokoje I i II kategorii, oraz pokoje gościnne. Możliwość podpięcia własnego sprzętu do złącza internetowego w każdym pokoju. Sala TV, tenis stołowy, możliwość korzystania z pralki.

Studenci podanie o miejsce w akademiku na każdy rok akademicki składają w Dziekanatach Wydziałów  (odpowiedni druk
do pobrania w dziekanatach)

W okresie lipiec-sierpień-wrzesień:

Praktyki Studenckie - skierowanie do akademika należy uzyskać z Dziekanatu Wydziału
Indywidualne zakwaterowania Studentów ATH - podanie należy złożyć w terminie do 15 czerwca w administracji DS lub skierować do Kanclerza ATH

Osoby zainteresowane zakwaterowaniem nie związane z ATH - powinny złożyć podanie do Kanclerza ATH, kontakt telefoniczny (0-33) 8279240. Szczegółowe informacje i wstępne rezerwacje pod numerem (0-33) 8279642.

Od wszystkich osób pobierana jest kaucja zwrotna:

  • 50,00 PLN przy zakwaterowaniu do 2 tygodni
  • 150,00 PLN przy zakwaterowaniu ponad 2 tygodnie

 

Zasady wystawiana faktur VAT

Zasady wystawiania faktury VAT za studia

Kwestura ATH informuje o zasadach i terminach wystawiania faktur VAT za studia.
 
Wystawianie faktur VAT
Faktura VAT, dokumentująca opłatę za studia, może być wystawiona tylko i wyłącznie na nabywcę usługi edukacyjnej, tj. podmiot, z którym Akademia Techniczno-Humanistyczna w Bielsku-Białej zawarła umowę na świadczenie tej usługi.
W związku z powyższym podmiotem uprawnionym do otrzymania faktury może być tylko student.
W przypadku dokonania zapłaty kosztów studiów na rzecz uczelni przez pracodawcę, faktura będzie wystawiona na studenta jako nabywcę usługi, a pracodawca będzie figurował jako płatnik tej faktury. Jeżeli pracodawca będzie refundował studentowi poniesione przez niego wydatki za czesne, to w takim przepadku faktura może być wystawiona na studenta jako nabywcę i płatnika tej usługi (w tym przypadku dane zakładu pracy nie zostaną ujęte na fakturze).
Ponadto, zgodnie z art. 106 ust 4 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz.U. nr 54 poz. 535 ze zm.), fakturę dla osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej, a taką osobą jest student, wystawia się jedynie na żądanie tych osób.
 
Termin wystawienia faktury VAT
Faktury VAT nie mogą być wystawiane w dowolnym terminie. Zgodnie z Art. 106i  ustawy z dnia 11.03.2004 r. o podatku od towarów i usług, fakturę wystawia się nie później niż 15 dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym dokonano dostawy towaru lub wykonano usługę. Termin ten odnosi się także do faktur zaliczkowych dokumentujących otrzymanie części lub całości zapłaty (wpłatę czesnego za studia traktujemy jako zaliczkę). Przez datę otrzymania raty lub zaliczki należy rozumieć dzień zaksięgowania środków na indywidualnym rachunku bankowym studenta..
Powyższy termin dotyczy także wystawienia faktury na żądanie osoby fizycznej, która nie prowadzi działalności gospodarczej, pod warunkiem, że zgłosi to do końca miesiąca, w którym została zawarta transakcja (dokonany wpłata). Jeśli zgłoszenie nastąpi później - fakturę należy wystawić w terminie 15 dni od zgłoszenia żądania.
W związku z powyższym faktury VAT będą wystawiane wyłącznie na żądanie studenta zgłoszone mailowo ( Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.) lub pisemnie do Kwestury ATH (bud. B pok. 17) w podanych powyżej terminach. W zgłoszeniu prosimy podać swoje dane (imię i nazwisko, wydział, nr albumu), semestr, którego dotyczyła opłata, i wysokość fakturowanej kwoty oraz dane pracodawcy, jeśli był on płatnikiem.
Dodatkowo przypominamy, iż terminy oraz kwoty opłat za studia zawarte są w umowie o świadczenie usługi edukacyjnej, dlatego też nie będą wystawiane tzw. faktury proforma.

Harmonogram roku akademickiego 2022/2023

Zarządzenie Nr 1656/2021/2022 Rektora Akademii Techniczno-Humanistycznej z dnia 24 czerwca 2022 roku w sprawie harmonogramu roku akademickiego 2022/2023 dla studiów stacjonarnych i niestacjonarnych pierwszego stopnia, jednolitych studiów magisterskich oraz studiów drugiego stopnia

Pobierz plik: Zarządzenie 1656/2021/2022

Harmonogramy na wydziałach:

Wydział Budowy Maszyn i Informatyki

Wydział Inżynierii Materiałów, Budownictwa i Środowiska

Wydział Zarządzania i Transportu

Wydział Humanistyczno-Społeczny

Wydział Nauk o Zdrowiu

 

 

 

 

Dane kontaktowe - Dziekanaty

   
     
     

Dziekanat Wydziału Budowy Maszyn i Informatyki
ul. Willowa 2, 43-309 Bielsko-Biała
Budynek L, I piętro
tel.: 033 82 79 204, 033 82 79 224
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Dziekanat Wydziału Inżynierii Materiałów, Budownictwa i Środowiska
ul. Willowa 2, 43-309 Bielsko-Biała
Budynek L, I piętro, pokój 112
tel.: 033 82 79 425, 033 82 79 426
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Dziekanat Wydziału Zarządzania i Transportu
ul. Willowa 2, 43-309 Bielsko-Biała
Budynek L, II piętro, pokój 202, 203
tel.: 033 82 79 207, 033 82 79 223
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Dziekanat Wydziału Humanistyczno-Społecznego
ul. Willowa 2, 43-309 Bielsko-Biała
Budynek L, II piętro, pokój 211, 212
tel.: 033 82 79 229, 033 82 79 358
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Dziekanat Wydziału Nauk o Zdrowiu
ul. Willowa 2, 43-309 Bielsko-Biała
Budynek L, II piętro, pokój 207
tel.: 033 82 79 403
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

System mobilności studentów MOSTECH

Szerokie informacje na temat jedno semestralnych studiów w jednej z politechnik, bądź w niektórych akademiach oraz niezbędne druki można uzyskać z: www.kaut.agh.edu.pl

Studia można odbywać na podstawie porozumienia podpisanego przez JM Rektora ATH i zatwierdzonego przez Senat ATH. Czas trwania studiów poza naszą uczelnią wliczany jest do toku studiów w Akademii.

 
Porozumienie Konferencji Rektorów Polskich Uczelni Technicznych w sprawie systemu mobilności studentów MOSTECH

Porozumienie polskich uczelni technicznych w sprawie systemu mobilności studentów MOSTECH ma na celu: wdrożenie założeń Procesu Bolońskiego, podnoszenie jakości kształcenia, ułatwienie krajowej wymiany studentów.

§ 1
Założenia ogólne systemu MOSTECH:
  1. Sygnatariusze Porozumienia stawiają sobie za cel umożliwienie studentom odbycie części studiów poza uczelnią macierzystą.
  2. System mobilności ma wspierać mechanizmy wzajemnego doskonalenia jakości kształcenia na kierunkach technicznych dla wszystkich poziomów kształcenia i systemów studiów.
  3. Wymiana jest dobrowolna i jest realizowana na wniosek studenta pozytywnie zaopiniowany przez dziekana jednostki macierzystej.
§ 2
Procedury wymiany:
  1. Sprawy formalne i organizacyjne systemu, wynikające z Porozumienia, za pośrednictwem KAUT, prowadzą: uczelnia zgłaszająca (uczelnia macierzysta studenta) i uczelnia przyjmująca.
  2. W systemie MOSTECH obowiązują następujące procedury zgłaszania i przyjmowania studentów:
    • do 30 marca uczelnie zgłaszają do Biura KAUT oferowaną liczbę miejsc na poszczególne kierunki studiów na następny rok akademicki,
    • do 15 kwietnia Biuro KAUT ogłasza zbiorcze zestawienia miejsc,
    • uczelnie przesyłają do KAUT listę kandydatów na studia, odpowiednio w terminie do 15 maja na semestr zimowy i w terminie do 30 listopada na semestr letni,
    • KAUT koordynuje procedurę wymiany i przesyła uczelniom listę kandydatów na studia, odpowiednio na semestr zimowy w terminie do 15 czerwca i na semestr letni w terminie do 30 grudnia,
    • studenci zgłaszający się do uczestnictwa w systemie MOSTECH mogą podać więcej niż jedną uczelnię, w której zamierzają odbyć część studiów,
    • po zakończeniu semestru Biuro KAUT przekazuje informację do KRPUT o liczbie studentów i uczelniach uczestniczących w wymianie.
§ 3
Realizacja programu studiów i zasady zaliczania:
  1. Studenci mogą realizować indywidualny program studiów lub program standardowy zgodny z planem na danym semestrze uczelni przyjmującej.
  2. Program nauki powinien zapewnić uzyskanie 30 punktów ECTS w ciągu semestru. W przypadku uzyskania mniejszej liczby punktów student jest zobowiązany do ich uzupełnienia w uczelni macierzystej.
  3. Wybrany przez studenta program musi uzyskać aprobatę dziekana jednostki macierzystej przed skierowaniem studenta do uczelni przyjmującej.
  4. Studenta w czasie odbywania studiów poza uczelnią macierzystą obowiązuje regulamin uczelni przyjmującej.
  5. Przedmioty (kursy) i semestr realizowany poza uczelnią macierzystą na podstawie ocen i punktów ECTS wpisanych do indeksu i na kartę egzaminacyjną przez prowadzących zajęcia w uczelni przyjmującej, zalicza dziekan jednostki macierzystej.
  6. Uzyskane przez studenta oceny oraz inne informacje niezbędne do zamieszczenia w suplemencie do dyplomu potwierdza dziekan jednostki przyjmującej, na zatwierdzonym przez KRPUT druku.
§ 4
Warunki uczestnictwa studentów w wymianie:
  1. Studia w ramach systemu MOSTECH może podjąć student po zaliczeniu drugiego roku studiów.
  2. Dziekan jednostki macierzystej może wyrazić zgodę na odbycie studiów w innej uczelni, jeżeli student ma zaliczony bez braków bieżący semestr.
  3. W trakcie odbywania studiów w systemie MOSTECH, przysługujące stypendia wypłaca studentowi uczelnia macierzysta.
  4. Uczelnie przyjmujące studentów zapewniają odpłatnie, w miarę możliwości, miejsca w domu akademickim, zgodnie z własnym systemem opłat.
§ 5
Wzory pism dla uczelni kierującej studentów na studia i dla uczelni przyjmującej na studia oraz dodatkowe druki przygotowuje KAUT, zatwierdza KRPUT.
 
§ 6
Przystąpienie do Porozumienia wymaga akceptacji Senatu.
 
§ 7
Regulaminy studiów uczelni przystępujących do Porozumienia umożliwiają zaliczenie przedmiotów (kursów) w innych uczelniach.
 
§ 8
  1. Sygnatariusz Porozumienia może z niego wystąpić.
  2. Do Porozumienia może przystąpić uczelnia spoza grona Sygnatariuszy na warunkach i za zgodą KRPUT.

 

Podpisując Porozumienie zobowiązujemy się do czynnego uczestnictwa w realizacji misji z niego wynikającej oraz respektowania przyjętych przez nie reguł działania.

  • Rektor Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie
  • Rektor Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni
  • Rektor Akademii Morskiej w Gdyni
  • Rektor Akademii Morskiej w Szczecinie
  • Rektor Akademii Techniczno-Humanistycznej
  • Rektor Akademii Techniczno-Rolniczej w Bydgoszczy
  • Rektor Politechniki Białostockiej
  • Rektor Politechniki Częstochowskiej Rektor Politechniki Gdańskiej
  • Rektor Politechniki Koszalińskiej
  • Rektor Politechniki Krakowskiej
  • Rektor Politechniki Lubelskiej
  • Rektor Politechniki Łódzkiej
  • Rektor Politechniki Opolskiej Rektor Politechniki Poznańskiej
  • Rektor Politechniki Radomskiej
  • Rektor Politechniki Rzeszowskiej
  • Rektor Politechniki Szczecińskiej
  • Rektor Politechniki Śląskiej
  • Rektor Politechniki Świętokrzyskiej
  • Rektor Politechniki Warszawskiej
  • Rektor Politechniki Wrocławskiej
  • Rektor Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
  • Rektor Uniwersytetu Zielonogórskiego
  • Rektor Wojskowej Akademii Technicznej w Warszawie

Dokumenty do pobrania

  • Odwołanie od decyzji Dziekana Wydziału o skreśleniu z listy studentów
    Pobierz plik / Odwolanie.doc
     
  • Wniosek o przedłużenie terminu złożenia pracy dyplomowej
    Pobierz plik / Wniosek o przedłużenie terminu złożenia pracy dyplomowej

    Zgodnie z obowiązującym Regulaminem studiów pierwszego i drugiego stopnia oraz jednolitych studiach magisterskich ATH (załącznik do uchwały nr 1602/03/VII/2021 Senatu ATH z dnia 23 marca 2021 roku) od 1 października 2021 roku wniosek o przedłużenie terminu złożenia pracy dyplomowej należy kierować do Prorektora ds. Studenckich i Kształcenia przez Dziekana właściwego wydziału.

Dział Nauczania i Spraw Studenckich

Wszelkie sprawy można zgłaszać drogą elektroniczną na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Skład osobowy
Działu Nauczania i Spraw Studenckich

Kierownik Działu
mgr Iwona Mojżyszek
tel. 33 82 79 203
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Specjalista w zakresie prac administracyjnych związanych z dydaktyką
mgr Elżbieta Giżycka
tel. 33 82 79 219
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Specjalista w zakresie prac administracyjnych związanych z dydaktyką
mgr Bożena Glądys 
tel. 33 82 79 219
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Specjalista ds. Jakości Kształcenia
dr inż. Beata Sładkowska-Rybka
tel. 33 82 79 203
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Specjalista ds. studenckich
mgr Joanna Treć 
tel. 33 82 79 281 
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


Specjalista ds. administracyjnych
mgr Agnieszka Sieklińska
tel. 33 82 79 281
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


Dane adresowe:
Akademia Techniczno-Humanistyczna w Bielsku-Białej
Dział Nauczania i Spraw Studenckich
ul. Willowa 2, 43-309 Bielsko-Biała
(budynek L, III piętro, pokój nr 305, 308)
tel. +48 033 82 79 281, 219, 203
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
 





 

Prorektor ds. Studenckich i Kształcenia

dr hab. inż. Tomasz Knefel, prof. ATH
 
Uprzejmie informujemy, że Prorektor ds. Studenckich i Kształcenia przyjmuje studentów w każdy wtorek w godzinach od 8:00 do 9:00
Prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny i zarezerwowanie terminu spotkania w Dziale Nauczania i Spraw Studenckich pod numerem telefonu (33) 82-79-281
 
Akademia Techniczno-Humanistycznej w Bielsku-Białej
ul. Willowa 2 (budynek L, III piętro, pokój nr 305)
43-309 Bielsko-Biała
tel. 33 82 79 281
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
28 wrzesień 2021
Nagranie ze szkolenia z zakresu aplikacji USOSweb dla studentów
Pomoc w zakresie USOSweb i nagranie ze szkolenia dostępne jest na stronie:
Czytaj dalej >
28 wrzesień 2021
USOSweb
Aplikacja USOSweb umożliwia studentom uzyskanie dostępu do odpowiednich (kontekstowych) danych z systemu uczelnianego USOS
02 październik 2020
Program „Studenckie koła naukowe tworzą innowacje”
Informujemy, że Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego ustanowiło program „Studenckie koła naukowe tworzą innowacje”.  Czytaj dalej >